Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 23.09.2018, 19:08

Блідчанське НВО "ЗОШ I-II ст - дитячий садок"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ДПА 2018
http://2018.pp.ua/novini-2018/2546-dpa-2018-dlya-9-klasu-v-ukrayin-obovyazkov-predmeti-zmni-ta-novini.html http://2018.pp.ua/novini-2018/2532-dpa-2018-dlya-4-klasu-v-ukrayin-obovyazkov-predmeti-zmni-ta-novini.html

Блог

Головна » 2012 » Листопад » 4 » БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
14:42
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ


Проблема співпраці та гармонізації взаємодії сім'ї та школи у підготовці дітей до шкільного навчання є складною й багатогранною. Насамперед це стосується структури взаємодії, розподілу обов'язків, ролей, завдань і функцій між усіма учасниками цього процесу, вироблення спільних дій. Взаємини вчителя і сім'ї охоплюють коло питань, що включає, зокрема, поважне ставлення до особистості дитини, врахування її інтересів і потреб; організацію життєдіяльності дитини в сім'ї на підставі створення умов для формування самостійності, ініціативи. Учитель, що будує свої стосунки з учнями та їх батьками на основі довіри і розуміння, поваги, взаємної підтримки і вимогливості, не зазнає труднощів у міжособистісному спілкуванні. Якщо вчитель у своєму вихованці бачить лише одні недоліки, ставлення до нього сім'ї учня стає недоброзичливим, виникає бар’єр відчуженості між батьками і школою.

Школа не може цілком замінити родину, сімейне виховання. Вихователям дитячих навчальних закладів і вчителям потрібно володіти інформацією про те, в яких родинах живуть діти. Іноді вражає байдужість батьків до дитячих проблем, через які діти усамітнюються, перестають бути щирими І відвертими. І навпаки — зацікавленість батьків справами дітей надає особливого значення всім досягненням і першим шкільним успіхам. Допомога в подоланні труднощів, що виникають під час виконання будь-яких завдань, приймається завжди з вдячністю і сприяє плідній взаємодії батьків і дітей. Важливою є дошкільна підготовка для успішного навчання першокласника.

Байдуже чи, навіть, негативне ставлення до школи найчастіше виникає не в тих дітей, які до вступу в перший клас мали високий рівень готовності, а в тих, які були підготовлені посередньо. Недостатня підготовленість веде до невдач, дитина починає сприймати навчання як непосильне навантаження. Вона сумлінно дотримується всіх вказівок вчителя, старанно виконує завдання, але не в змозі зробити все бездоганно. Замість очікуваних заохочень, високої оцінки за роботу вона одержує постійні зауваження, Не дивно, що з часом у дитини втрачається інтерес до навчання. Враховуючи це, вчителю потрібно націлювати батьків майбутнього першокласника прикласти максимум зусиль для успішної підготовки дитини до школи. Важливо звернути увагу батьків на те, що перед вступом дитини до школи бажано переглянути її додаткові навантаження і спланувати розпорядок дня першокласника. Поява нової позиції дитини не означає скасування всіх її захоплень, зміни звичок, хоча від деяких їй все-таки доведеться відмовитись. Для того, щоб більше встигати, учневі потрібно мати більш чіткий розпорядок дня, продуманий та спланований час для відпочинку. В цій ситуації не існує єдиного для всіх правила, варто реально враховувати особливості та потреби дитини, а також можливості батьків. Спілкування з дорослими, батьками має важливе значення для життя дитини, бо в його основі знаходиться її потреба у визнанні, взаєморозумінні, емоційному співпереживанні. Дитина прагне до розуміння, толерантного ставлення до неї, вона засвоює особливу позицію

     позицію учня, що створює особливо сприятливі умови для навчання в школі, де їй доводиться опановувати новий матеріал, здобувати нові знання, формувати вміння та навички. Практикою встановлено, що саме у процесі особистісного спілкування діти засвоюють такі інтелектуальні вміння, як: здатність сприймати і перетворювати нову інформацію, самостійно відбирати та обробляти її та обговорювати з іншими людьми, висловлювати власну думку тощо. Зазначені вміння є необхідними для успішного навчання в школі, тому перед батьками стоїть важливе завдання: здійснюючи індивідуальний підхід, контактуючи з дітьми на тому рівні, якого вони вже досягли (ділового чи пізнавального спілкування), поступово збагачуючи його бесідами, ускладнюючи їхній зміст, підводити дітей до нового, більш складного рівня взаємодії з учителями та вихователями вашої дитини, давати можливість відчути особливу радість від того розуміння, що народжуються під час спільної діяльності.

Для формування позитивного ставлення до вчителя батькам корисно проводити гру "У школі". Наприклад, сьогодні "учитель" — плюшеве ведмежатко, яке сидить біля дошки напроти "учнів" — зайчика і лисички. "Починаємо урок, — говорить дитина "ведмежим" голосом. — Прочитайте, будь-ласка, віршик". Мама допомагає зайчику підняти лапку. Дитина дивується: "Чому ти не розповідаєш?" "Я підняв лапку. Це означає, що я вас попросив: "Учителю, викличте, будь-ласка, мене, я хочу роз­повісти віршик". Дитина погоджується: "Розповідай, зайчику"! У цій грі мама демонструє сину зразок поведінки учня під час уроку. Вона хоче щось сказати, але не говорить, поки її не викликали, а лише піднімає руку; шанобливо звертається до вчителя. Наступного разу, коли роль учителя візьме на себе мама, дитина, перебуваючи в ролі учня намагатиметься поводити себе аналогічно. Дитина успішно розвивається тоді, коли вона відчуває радість життя, любов батьків, розуміння вчителів. Для дітей молодшого шкільного віку надзвичайно важливо відчувати порозуміння батьків між собою, а також їх повагу до порад учителя. Шкільне і сімейне виховання не повинні суперечити одне одному, вчителі та батьки мають бути однодумцями у вихованні дитини. Досягненню цілісності навчально-виховного процесу сприяють змістовні, переконливі бесіди з батьками, їх тестування та анкетування як на батьківських зборах, так і під час індивідуальних консультацій.

Для батьків

Турбуйтеся про те, щоб серце дитини не стало грубим, злим, холодним,байдужим і жорстоким у результаті «виховання». Говоріть з дитиною так, щоб не залишилось ніякого сумніву в тому, що Ви керуєтесь турботою і тривогою за неї, а не бажанням: відмахнутись, образити.

Пам’ятайте!

Дитина вчиться того, що пізнала через досвід.

Дитина, яку критикують, вчиться засуджувати.

Дитина, яку постійно висміюють, вчиться боязливості.

Дитина, яку заохочують, вчиться вірити в себе.


Переглядів: 716 | Додав: наташка | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Життя нашого НВО
Освітній портал
Освіта
Відділ освіти та р
Вхід на сайт
Департамент освіти
ВЕРХОВНА РАДА УКРА
Міністерство освіт
Пошук
Календар
«  Листопад 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2018
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz