Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 23.01.2018, 22:11

Блідчанське НВО "ЗОШ I-II ст - дитячий садок"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2012 » Листопад » 11 » ТЕСТ НА ОЦІНЮВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ
17:31
ТЕСТ НА ОЦІНЮВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ

Батькам майбутніх першокласників

ТЕСТ НА ОЦІНЮВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ

Оцінювання розвитку пізнання

   Чи володіє дитина основними поняттями: праворуч — ліворуч; великий — малий тощо?

   Чи здатна дитина розуміти прості принципи класифікації, наприклад: речі, які можуть котитися і які не можуть?

   Чи може малюк утримати в пам’яті й виконати як мінімум три вказівки?

   Чи може дитина назвати більшість літер абетки?

Оцінювання базового досвіду дитини

   Чи доводилося дитині супроводжувати вас в магазин, на по-шту, у відділення Ощадбанку?

   Чи була вона у бібліотеці?

   Чи була у вас можливість регулярно читати малюкові або розповідати історії?

   Чи виявляє дитина інтерес до чогось, чи є у неї хобі?

Оцінка мовленнєвого розвитку

   Чи може дитина назвати і позначити основні предмети, що оточують її?

   Чи легко дитині відповідати на запитання дорослих?

   Чи може дитина пояснити, яке призначення мають різні речі: пилосос, холодильник, стіл тощо?

   Чи може дитина пояснити, де розташовані якісь предмети: на столі, на стільці, на підлозі, біля стіни та Ін.?

   Чи може малюк розповісти історію, описати випадок,^що тра-пився з ним?

Ф Чи чітко дитина вимовляє слова?

   Чи правильним є мовлення дитини, з погляду граматики?

  Чи здатна дитина брати участь у спільній розмові, розіграти якусь ситуацію?

Оцінювання рівня емоційного розвитку

   Чи виглядає дитина веселою (удома і серед товаришів)?

   Чи сформувався у дитини образ себе як людини, яка багато що може?

   Чи легко малюкові «перемкнутися» при змінах у звичному розпорядку дня, перейти до розв'язання нової задачі?

   Чи здатна дитина працювати самостійно, змагатися у вико-нанні завдань з іншими дітьми?

Оцінювання вміння спілкуватися

   Чи бере малюк участь у грі інших дітей, чи ділиться з ними?

   Чи дотримується він черговості, коли цього вимагає ситуа-ція?

   Чи здатна дитина слухати інших, не перебиваючи?

Оцінювання фізичного розвитку



   Чи добре дитина чує?

   Чи добре вона бачить?

  Чи здатна вона сидіти спокійно протягом деякого часу?

   Чи розвинена в неї координація моторних навичок, напри-клад, чи може вона грати в м'яч, стрибати, спускатися і піді-йматися сходами?

   Чи виглядає дитина бадьорою та захопленою?

   Чи виглядає дитина здоровою, ситою і відпочилою?

Зорове розрізнення

   Чи може дитина ідентифікувати схожі й несхожі форми? На-приклад, знайти картинку, не схожу на решту?

   Чи може дитина розрізняти літери та короткі слова?

Зорова пам!ять

   Чи може дитина помітити відсутність картинки, якщо їй спо-чатку показати серію з трьох картинок, а потім одну при-брати?

   Чи знає дитина своє ім'я і хоч би шість-вісім назв предметів, які зустрічаються їй в повсякденному житті?

Зорове сприйняття

   Чи здатна дитина розкласти по порядку серію картинок?

   Чи розуміє дитина, що читають зліва направо?

Рівень слухових здібностей

   Чи в змозі дитина розрізняти слова, що починаються з різних звуків, наприклад син — тин?

Ф Чи може дитина повторити за дорослим декілька сл% або цифр?

   Чи здатна дитина переказати історію, зберігаючи основну думку і послідовність подій?

Оцінювання ставлення до книг

   Чи виникає у дитини бажання подивитися книги самостійно?

   Чи уважно та із задоволенням вона слухає, коли ви читаєте їй уголос?

   Чи ставить дитина запитання про слова — що вони означають тощо?

Загальна і психологічна готовність

   Чи може ваша дитина:

   Пояснити за допомогою слів, а не показуючи пальцем, чого вона хоче?

   Висловлюватися зв'язно, наприклад: «Покажи мені...»

   Розуміти сенс того, про що їй читають?

   Чітко вимовити своє ім'я?

   Запам'ятати свою адресу і номер телефону?

   Писати олівцем або крейдою на папері?

   Користуватися фарбами, пластиліном, кольоровими оліввдпми, фломастерами?



   Вирізувати ножицями з тупими кінцями, причому рівно і не поранившись?

   Слухати і дотримуватися наданих указівок?

   Бути уважним, коли хтось із ним розмовляє?

   Зосередитися бодай на 10 хвилин, щоб виконати одержане завдання?

   Радіти, коли їй читають вголос або розповідають історії?

   Позитивно оцінювати: я — людина, яка багато що може?

   «Підлаштовуватися», коли дорослі змінюють тему розмови?

Ф Виявляти цікавість до навколишніх предметів?

   Ладнати з іншими дітьми?


Переглядів: 199 | Додав: наташка | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Життя нашого НВО
Освітній портал
Освіта
Відділ освіти та р
Вхід на сайт
Департамент освіти
ВЕРХОВНА РАДА УКРА
Міністерство освіт
Пошук
Календар
«  Листопад 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2018
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz