Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 04.12.2016, 01:52

Блідчанське НВО "ЗОШ I-II ст - дитячий садок"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

звернення до батьків майбутніх першокласників, деякі педагогічні та психологічні поради.

Звернення до батьків майбутніх першокласників, деякі педагогічні та психологічні поради.

Шановні батьки! 
Перший день у школі – значна подія і для дорослих, і для дітей. Напевно, ви розповісте малюку про свій перший день у школі, а можливо, навіть покажете йому якийсь предмет, що зберігся з того часу (наприклад, шкільний рюкзак, форму, авторучку, тощо). Але головне – те, яким малюк став сам, як він змінився, подорослішав, як він може робити те, чого не міг раніше. Добре, якщо візьміте на роботі вихідний і проведете увесь день після школи разом. Варто зняти цю подію на плівку, відео або фото. Буде корисно подарувати малюку щось таке, що він збереже напам’ять про перший шкільний день, а ввечері запросити у гості близьких. Бажано, щоб серед них були люди різні за віком, які теж розповіли б дитині про свої шкільні роки. 
«Час до школи» - значить, що малюк хоче дотримуватися правил, діяти у певних умовах, читати, писати і рахувати, пояснювати відповідним чином те, що відбувається навколо нього, пізнавати нове, збирати різні відомості про світ. Він ставить перед собою завдання і здатний знаходити розв’язок, долаючи сумніви і страх. Він шукає нових вражень і нових способів дій. 
Малюк досить напружений, намагається виконувати правильно всі вказівки вчительки і можливо через це може що-небудь переплутати або забути. До того ж батьки щодня дають масу настанов: як поводиться, як одягатися, де і які речі лежать у шкільному рюкзаку. Щоб освоїтися з усіма цими речами і вказівками, потрібний не один день, і стрес накопичується. Діти дуже втомлюються у перші дні, їх потрібно поберегти, пощадити, не вимагати від них одразу всього і не сварити. Не тільки ви боїтеся за них, але і вони бояться самі за себе, а іноді й за вас – що ви так за них хвилюєтеся. 
Не забувайте запитувати дитину, як пройшов шкільний день, не тільки першого вересня, але й в інші дні. Обговорюйте з нею проблеми врівноважено і безпристрасно. Першого місяца дошкільне коло захоплень притягує малюка більше, ніж школа, і буде грубою педагогічною помилкою із боку батьків примушувати дитину одразу змінитися. 
Обговорювайте з учителями і психологом, як малюк адаптується до школи. Якщо в сім’ї хтось народився, здійснився переїзд на нову квартиру, трапилося нещастя, смерть когось із близьких, розлучення батьків, навіть якщо кращий друг малюка переїхав в інше місце і вони перестали зустрічатися тощо, повідомте про це учителю, оскільки такі події відбиваються на поведінці дітей і потрібно бути готовими правильно відреагувати. 
Батьки повинні показувати малюку приклад поважного і позитивного ставлення до інших людей. В жодному випадку не варто критикувати вчителів, засуджувати їхній зовнішній вигляд, манеру викладання, розумові здібності. Розпорядження (якщо якісь слова вчителя, які передає малюк, видаються вам абсурдними, обговоріть їх з учителем, але не говоріть раніше про те, що це дурниця – можливо, малюк не зрозумів те, що почув): у вчителя повинен бути абсолютний авторитет. 
Не дозволяйте собі непродуманих зауважень стосовно друзів дитини, батьків інших учнів у класі; якщо ви з чимось не згодні і хочете, щоб малюк не спілкувався з кимсь, намагайтеся це зробити в максимально м’якій і переконливій формі, але не використовуйте занадто емоційні аргументи. 
Не ігноруйте інтересів малюка. Якщо він розповідає вам про якусь подію, яка здається йому важливою, не іронізуйте. Не говоріть, що це дрібниці. 
Ви добре знаєте свого малюка, але це не означає, що ви уявляете собі, як він поводиться в колективі, спілкується з іншими. Чи схожа його поведінка на поведінку ровесників, чи він від них чимось відрізняється. Саме це бачить учитель, однак він може не помітити тих індивідуальних особливостей, які проявляються в домашньому житті. Обговорювати особистість малюка з учителем можна і потрібно, але малюк не повинен при цьому бути присутнім і неварто розповідати йому подробиці розмови. 
Не варто обговорювати з іншими батьками школу у присутності дітей. 
Ставлення батьків до оцінок (у тому числі до різних зауважень і заохочень), які отримує малюк, повинно бути 

Життя нашого НВО
Освітній портал
Освіта
Відділ освіти та р
Вхід на сайт
Департамент освіти
ВЕРХОВНА РАДА УКРА
Міністерство освіт
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz