Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 03.12.2016, 08:43

Блідчанське НВО "ЗОШ I-II ст - дитячий садок"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Лютий » 15 » «У царстві математики»
11:34
«У царстві математики»

           

Сценарій позакласного заходу

«У царстві математики»

 

Ведучий 1

Доброго дня, дорогі друзі! Бачу, що всі шанувальники математики, уже зібралися в цьому залі, тому розпочинаємо наше свято.

Учень

Я щось не розумію! Яке свято, які шанувальники?

 

Хоч ти смійся, а хоч плач -

Не люблю отих задач.

А чому терплю невдачі?

Чому скаржусь на задачі?

Чи задачник не путящий,

Чи таланту десь узять?

Та знайшов я спосіб кращий -

Тільки відповідь читать.

Ви учіться, хто бажає!

Я б здоров’я не втрачав.

На умову не зважаю.

Раз - помножив, два - додав.

Подумаєш, математика! Не така вже велика пані! Без неї всі науки обходяться. І чому її називають царицею наук? Ніяк не зрозумію! Може ти мені поясниш?

 

Ведучий2

Ти що? Зараз без математики нікуди! Про це всі знають! Правда діти?

 

Діти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень

Якщо хочеш досягнути

У житті своїм вершин

Математику збагнути

Мусиш тонко до глибин.

 

Калькулятор і комп’ютер,-

Хто сьогодні їх не зна?

Та за пояс їх запхнути

Може світла голова.

 

Якщо хочеш бізнесменом

Після школи, дуже, стать,

Аксіоми й теореми

Мусиш добре памятать.

 

Якщо лікарем ти станеш,

То колего, тут затям:

Коли десь помилишся –

Хтось поплатиться життям.

 

Не кажу про космонавтів,

вчителів і моряків…

Та коли чогось не знав ти.

Час це вивчити настав.

 

Не махай на все рукою.

Не лінуйся, а учись!

Бо чого навчився в школі,

Знадобиться ще колись!

 

Ой, ой, ой! Так і побіг вчити математику! Звучало гарно, але не переконливо. Якась суха ця наука! І , на мою думку, майже нікому не потрібна!

 

Ведуча1

То це математика суха й не потрібна? Ти думаєш, що говориш? Без знань математики не можна зрозуміти ні основ сучасної техніки, ні того, які вчені вивчають природні й соціальні явища. Не дарма Песталоцці стверджував, що рахунок і обчислення - основа порядку в голові.

 

Учень

Це ще в якій голові? У моїй голові починається каламбур, як тільки я починаю займатися математикою.

 

Ведуча 2

Бачу, ти в корені не розумієш ні краси, ні призначення цієї науки. Спробую тебе переконати, що математику в школі сумлінно вчити потрібно. Адже без неї жодна наука не обходиться. Тому запрошую тебе в цікаву подорож.

 

Учень

Ну згоден.

 

Ведучий2

Всі ми сьогодні зібралися, щоб дізнатися побільше цікавого про математику, позмагатися у розв’язанні задач, розвивати свої вміння та здібності.

 

Ведучий2

У нас є помічник, який швидко визначить, як ви ставитесь до цієї науки і на що здатні.

 

Ведучий1

Шановний лікарю, Квадрате Кубовичу, просимо Вас на сцену(виходить лікар).

 

Лікар

Зараз я перевірю стан декого з присутніх і надам кілька порад. Хто бажає обстежитись? Будь ласка (підходить до учня в залі). У цього хлопчика слід перевірити вміст голови(надіває на нього циліндр з тирсою і дістає її звідти ложкою ). Любий! Так в тебе ж в голові тирса, а де ж знання з математики? Ось тобі поради: по понеділках, середах і п’ятницях на ніч вчити таблицю множення, по вівторках, четвергах і суботах – ознаки подільності натуральних чисел, а по неділях – сумлінно розв’язуй задачі. Ось тобі задачі, а я виберу ще когось обстежити.

Лікар

Скільки чашок, скільки ложок -

Це ж простеньке завдання:

Ти додав слонів до кішок ,

Перемножив на коня.

Дійсно не складна наука

Була б відповідь як слід

Вийшов дід молодший внука

Аж на сорок девять літ

Типографські дві машини

Косять жито вісім днів

Проїжджають щохвилини

Три десятих поїзди

А до марса метрів триста

Мудра в хлопця голова

Півхлопяти їде в місто

З ним півмами, ну й дива.

Лікар

А тепер обстежимо ось цю дівчинку. В неї ми перевіримо роботу серця. О-ох, горе, серце майже не працює. А якщо перевіримо вміст голови(надіває на неї циліндр і дістає звідти ляльку, банти, помаду). Ой лишенько тобі потрібно мерщій розв’язати задачу (показує плакат)

 

 

Ведучий 1

 

 

Ведуча 2

 

Ведучий 1

 

Ведучий 2

 

За певний час до початку тижня математики, були оголошені в кожному класі конкурсні завдання: підготувати малюнки, ребуси і кросворди

То ж прийшов час нагородити переможців.

У номінації «Найкращий малюнок» нагороджуються:

 

У номінації «Найкращий ребус» нагороджуються:

 

У номінації «Найкращий кросворд» нагороджуються:

 

( Лікар вручає призи переможцям)

 

Лікар

До участі у святі, на мою думку, можна допустити всіх. Всі ви чули мої рецепти і поради, отож виконуйте їх, тоді все у вас буде гаразд. До побачення!

 

Ведучий 1

Починаються пригоди в царстві Математики.

 

Хтось вважає математику нудною, хтось — нецікавою, але ми з Тобою, друже, знаємо, що в цій науці вирують справжні пристрасті! А що вже захоплюючих фактів та дивовижних відкриттів у математиці — усіх не злічити!

Неймовірно, але якщо помножити Твій вік на 7, а потім — на 1443, то результат Тебе неодмінно здивує — Ти отримаєш свій вік, написаний три рази підряд. Перевіримо?

Ведучий2

Древні римляни, безперечно, були дуже розумним, математично освіченим народом, та все ж про дещо вони забули. А саме про «нуль». Нуль — це єдине число, яке не можна написати римськими цифрами.

Ведучий1

Идут физик и математик по лесу, и на них неожиданно выскакивает медведь.
Математик думает:
- Его скорость - 20 км/час, масса - 300 кг, убегать бесполезно, всё равно догонит.
Физик думает:
- Так, объём его желудка - 20 кубических дециметров, объём человека - как минимум
100 кубических дециметров. Надо бежать, ему и одного математика хватит

Ведучий2

У школі вчитель запитує:
- Діти, скільки буде 5х5?
- 30.
- Н
і, діти, 5х5 - буде 25, ну 26, ну в крайньому випадку 27, але ніяк не 30.

Ведучий1

Учитель:
- А тепер я доведу вам теорему Піфагора.
Ледар із задньої парти:
- А чи
варто? Ми віримо вам на слово.

Ведучий 1:

Зараз ми проведемо вікторину «Вірю - не вірю». Я читатиму твердження, а ви повинні вирішити - правдиве воно чи ні.

 1.     Вірите, що Шарль Перро, автор «Червоної шапочки», написав казку «Любов циркуля та лінійки», (так, є така казка)

2.     Вірите, що Наполеон Бонапарт писав математичні праці? (так, один геометричний факт носить назву «Задача Наполеона»)

3.     Вірите, що брати Гримм, автори казки «Бременські музиканти», написали Казку «Цікаві пригоди трикутника»? (ні)

4.     Вірите, що іспанського математика Паоло Вальмеса за те, що він розв'язав рівняння четвертого степеня, спалили на вогнищі. (Так. Він був першою людиною, яка змогла розв'язати рівняння четвертого степеня)

5     Вірите, що великий російський поет М.Ю.Лермонтов захоплювався математикою і міг до пізньої ночі розв'язувати яку-небудь математичну задачу? (Так, про це писав його товариш по кавалерійському училищу О.ОЛопухін)

 

Ведуча 2.

Гра «Підказка». Я даю вам підказки, а ви повинні вгадати відповідь. Починаємо.

1)    За це знижують оцінки

2)    Відмінники їх роблять рідко

3)      На них вчаться   (Помилки)

Ведуча 1.  

  1) Запам'ятати їх всі неможливо

2) за ними обчислюють

3) їх багато у довідниках (Формули)

Ведуча 2.

1) Звичайно буває в центрі населенного пункту

2) Вимірюється в квадратних одиницях

3) В прямокутнику - добуток довжини на ширину (Площа)

Ведучий1

Називати казки, в назвах яких використовують натуральні числа.

Ведучий2

Назвати прислів’я, загадки, де використовують числа.

Ведучий1

Конкурс 1. Згадай назви казок.

Я коротко змальовую сюжет відо­мої казки. А ви відгадаєте її назву.

1)     Казка про друзів, двоє з яких недбало поставилися до побудо­ви своїх будинків і потім виму­шені були проситися до третього в будинок, збудований міцно та якісно;  (Троє поросят)

2)  Казка, основна мораль якої така: діти, не відчиняйте двері невідомим особам, навіть якщо - вони говорять маминим голосом; 

( Семеро козенят)

3)     Двоє з героїв цієї казки тільки й знали, що співали й танцювали, а третій, працьовитий, спік пи­ріжків та, перш ніж пригощати, нагадав цим двом, хто все робив;   (Півник і двоє мишенят)

4)  У цій казці дівчинка спочатку зіпсувала всі меблі, потім з'їла обід господарів будинку, а потім лягла на їхні ліжка та й заснула.

(Три вед­меді)

Ведучий2

Конкурс 2.  Назви  казку. Зараз  піде мова про пред­мети, які мають форму геомет­ричних фігур. Вам потрібно всі геометрично-казкові предмети повернути до своїх казок, вгадав­ши й сам предмет, і назву казки.

Предмет перший. Їстівна куля, діаметром не більша від санти­метра, яка дуже заважала спати одній особі. (Горошина з казки «Принцеса на горошині»)

Предмет другий. Пара зрізаних циліндрів, які могли ходити без втручання людини. (Цеберки з казки «По щучьему велению»)

Предмет третій. Плетений пара­лелепіпед, в якому сховалася дівчина з пиріжками. (Короб з казки «Маша і ведмідь»)

Предмет четвертий. Круг, який про­ковтнула рептилія. (Сонце з каз­ки «Крадене сонце»)

Ведуча 1.

Пропонуємо вашій увазі математичне попурі на мотиви українських пісень.

 (На мотив української народної пісні «Цвіте терен»)

 

Теорему Піфагора

В школі ми вивчали.

Вечероньки не доїли,

Нічки не доспали!

 

Якби знав ти, Піфагоре,

Які будуть в нас проблеми,

Замість тої теореми

Ти створив би лему.

 (На мотив української народної пісні «Місяць на небі»)

Місяць на небі,

Зіроньки сяють.

Люди звичайні

Всі спочивають.

Тільки Маруся

Алгебру пише,

Бідна, стомилась,

Ледве що дише.

Хоче школярка,

Ой, хоче спати,

Та на сторожі

Батько і мати.

Завтра контрольна –

Треба все вміти.

І за оцінку

Не червоніти.

(На мотив української народної пісні « Зеленеє жито, зелене»)

Зеленеє жито, зелене,

А вже атестація в мене.

Зеленеє жито женці жнуть,

А вже інспектори до класу йдуть.

 

Зеленеє жито, зелене,

Маю з математики проблеми,

І міркує дружно вся сімя:

Чи закінчу клас дев’ятий я?

 

Зеленеє жито, зелене,

Я дістану «шпору» з кишені.

Акуратно розв’язки напишу –

Вже мене на другий рік не лишуть.

Ведучий 1

 

 

 

 

Ведуча 2

 

 

Ведучий 1

 

 

Ведучий 2

 

 

 

Ведучий 1

 

 

Ведучий 2

 

Ведучий 1

 

Наше свято підійшло до завершення. Я думаю, ми переконали хлопчика, що математика зовсім не суха, а цікава і потрібна наука.

 

Так, математика – цариця всіх наук. Її кохання – істина, її вбрання – простота та ясність.

 

Палац цієї володарки оточений тернистими заростями. Щоб потрапити до нього, кожному потрібно продертися крізь ці хащі.

 

То ж бажаємо вам успіхів в оволодіванні цією наукою, адже без математики неможливо знати ні хімії, ні фізики. Відомо, що хімія – права рука фізики, а математика її очі.

 

Математика – наука молодості і майбутнього, тому сумлінно її вивчайте і у вас буде все гаразд з іншими науками.

 

До побачення!

 

До нових зустрічей в царстві математики!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДодатЗавдання для вікторини

 

1. Пасажир таксі їхав в село. По дорозі він зустрів 5 вантажівок і 3 автомашини. Скільки всього машин їхало в село? (1).

 

2.Кришка столу має 4 кути. Один з них відпиляли. Скільки кутів стало? (5)

 

3.Одне яйце варять 4 хвилини. Скільки хвилин варять 6 яєць? (4)

4.Скільки нулів у числі «мільярд»? (9)

 

5. Горіло 5 свічок. Три потухло. Скільки залишилося свічок? (ці три, бо інші згоріли)

 

6. На гілці сиділо вісім горобців, потім прилетіло ще 4, а полетіло 6. Скільки стало горобців на гілці? (6)

 

7. Скільки років Кості, якщо до його років додати вісім і ще один, то буде 11 років? (2)

 

8. Чи можна поділити 4 апельсина між двома батьками і двома синами так, щоб кожному дісталося по апельсину? (так, якщо це дід, батько і син)

 

9. Чому дорівнює добуток усіх цифр від 0 до 10? (0)

 

10. Супутник Землі робить одне обертання навколо Землі за 1 годину 40 хвилин,а друге за 100 хвилин. Як таке могло статися? ( 1год40хв=100хв)

 

11.Яку геометричну фігуру вивчає покарана дитина? (Кут)

 

12. Скажіть, скільки в кімнаті кішок, якщо в кожному з чотирьох кутів сидить по кішці, проти кожної кішки сидить по три кішки ?(4 кішки).

 

13.Над ставом летіли птахи: голуб, щука, дві синиці, два стригучі і п'ять угрів. Скільки птахів тут усіх? Ти скоріше порахуй !(5 птахів)

 

14.Дід, баба, внучка, Жучка, кішка, і мишка тягнули-тягнули ріпку і нарешті витягнули. Скільки очей побачили ріпку. (12)

 

14. Коваль підкував трійку коней. Скільки підков йому потрібно зробити.(12)

 

16. Біля їдальні, де обідали лижники, було увіткнено 20 лиж і 20 палиць. Скільки лижників ходило в похід. (10)

 

17. Скільки персонажів в казці «Курочка Ряба» (4)

 

18. За книжку заплатили спочатку 1грн, а потім і ще половину її вартості. Скільки коштує книжка? (2грн)

 

19. Що важче, 1кг заліза чи 1кг пір’я? (однаково)

 

20. На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на десяти руках? ( 50)

 

21. Пара коней пробігла 20км. По скільки кілометрів пробіг кожний кінь? (20)

 

22. Лікар зробив 3 уколи з інтервалом 30хв. Скільки часу він на це потратив? (60хв)

 

23. У Володі 5 братів. Кожен має сестру . Скільки всього Братів і сестер у сім 'ї? (6 братів і 1 сестра)

 

24. В якому місяці діти найменше сміються? (у лютому)

 

 

Переглядів: 210 | Додав: наташка | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Життя нашого НВО
Освітній портал
Освіта
Відділ освіти та р
Вхід на сайт
Департамент освіти
ВЕРХОВНА РАДА УКРА
Міністерство освіт
Пошук
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz